søndag 11. mai 2008

Blomstring pågår



En kunstner hadde regulert trafikken og malt blomster i veien. Det er helt utrolig nydelig. En interessant og litt ulovelig form for landart. Jeg vil også ut i verden og gjøre kunst-stønt.



Vi kjørte en omvei for å se på dem på veien hjem fra bursdagen til kusinen min.
Det var helt utrolig nydelig vær, og jeg benyttet anledningen til å ta på meg:
* Kjole, fra Lidex
* Hatt fra en hattebutikk i Oslo
* Tights jeg har arvet fra mormor
* En liten "jack"-veske fra en butikk i Oslo
* og en slagstypedansesko med spiss tupp og T-formet reim
* To forskjellige stjerneøredobber, julegave fra Andrea
* Glidelås-smykke, bursdagsgave fra Andrea .
Andrea har en utsøkt smykkesmak.

Før vi dro i bursdag, måtte vi kjøpe gave. Det er jo en vesentlig ting å ha med seg en gave når man drar i bursdag. Egentlig en litt rar tradisjon, men kjære vene, for all del.

På handlesenteret kjøpte jeg like mange ting til meg selv som til kusinen min. Mamma betalte de nydelige hårspennene fra Glitter med prikker på.

Den nye tightsen fra barneavdelingen på Lindex skal bli "PØNKETIGHTS" og jeg skal male den i skikkelig stygge farger, så den blir kjempe kul, og jeg tok et crappy bilde av alt sammen.




2 kommentarer:

Ragnhild sa...

Den risingsun 7, den risingsun7. Han er nå sannelig en kjærnekar! Neidu, du kan godt få han for min del. Jeg liker han ikke så godt lenger. JEg tror jeg har skiftet litt smak. Før ville jeg ha litt ravisunger, men tror jeg har gått over til å like litt mer ordentlige gutter. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem. Dunno assa. Dette er lizm krize da! Krizemøteh!

Oioi, Muse på radion!

JAJA, I SOMMER BLIR BRRAAA! Da må vi rokkæ som bare det, ass! Men jeg må kanskje bestille billetter snart da, så si ifra når det passer. Om du vet det. Jeg kan ikke i august. Synes juli er en fin måned. Så vet du det.

Sikker på at ikke du også vil ha penger i bursdagsgave da?(A) Jeg vil alltid ha penger jeg da. Forever and ever. Har aldri ønska meg noe annet tror jeg. Penger, cder, bøker. That's it. Kanskje er jeg så lur at jeg sparer pengene til BI? :O BI forever, man! Da skal jeg bli en jækla soss, mæn!

Ragnhild sa...

Uke 28 høres veldig bra ut! Får høre om det passer for Camilla da. Glær mæ!