torsdag 8. mai 2008

Ballongskjørt

Første gang jeg så et ballongskjørt, hang det i en butikk, og jeg syns det var grufult.
Andre gang jeg så et ballongskjørt, virket det som om det var forferdelig ukonfertabelt å ha på seg.
Tredje gang jeg så et ballongskjørt, elsket jeg det.


Nå skal jeg sy meg et ballongskjørt i ptf. Jeg elsker det.
Det skla ha et langt liv, som blir kuttet av rett under bysten, og snøring, og selvfølgelig et spøkelse på ryggen.


Uansett. Dagens påkledning:


* Den samme turkise kjolen fra i går, nå oppgradert til en av mine yndlingskjoler, selvom den har et litt rart fall i skjørtet, som gjør at det står mer ut bak enn foran, som en pyramideform.

* Svart hetterjakke, som jeg har brodert "Det Store Intet" bakpå.

*gårsdagens sminke er den beste sminken, og eksperimentell som jeg er, puttet jeg på sorte prikker i enden på noen av øyevippene mine


Haha, FOR et bilde. forresten, alle bildene denne gangen er tatt av Heidi sitt kamera, utrolig fint kamera, også er de bittelitt redigert på dataen, men det er ikke så mye. Verden har godt av å se litt virkelighet. Det er derfor denne bloggen er til.


* Yndlingskjedene mine, et plekter fra Smashing Pumpkins som jeg fant på konserten, som jeg selvfølgelig håper BillyCorgan har spilt med, et legoblomst og en kork jeg har fått av camilla med påskriften "Takk som byr" relatert til en sang av gnom med samme navn, og en bolt som jeg også har blitt tildelt av camilla.






*et powerpuffplaster som jeg bare tok på meg fordi det er så utrolig fint



* til slutt, enda en ting jeg har fått av camilla, verdens peneste hårbøyle, som jeg bruker hele tiden.



Hvaljenta regjerer.

2 kommentarer:

Ragnhild sa...

Nå har jeg også blogg her. Hihi, snakk om å bli påvirka da. Men hvordan kan jeg legge deg til som sånn "venn" eller hva det er? Ser du har en sånn der liste som Camilla står på.

camilla sa...

Og det store intet lever!
Blogg er virkelig en ypperlig tidstrøyte. Og en fin måte å få publisert at jeg er flink til å gi bort ting på, hoho *