søndag 11. desember 2011

dette innlegget handler litt om Håkon

Kjæresten min ble kjørt på av trikken her om dagen, så hele helgen har jeg vært hjemme og passet på <3, så derfor har jeg ikke fått kjøpt julegave til han! I dag fikk han besøk av noen som kunne passe på han istedet for meg, så da snek jeg meg ut mens de var opptatt. Da jeg kom frem til senteret, var det åpent men alle butikkene var stengt :C Det var fult av folk der likevel så jeg gikk rundt med dem til jeg ble lei og kjøpte meg smoothie istedet

Når jeg kom tilbake åpnet butikkene straks, og jeg fant meg en bra plass så jeg skulle få med meg at alle gitterne åpnet seg på likt, og folkene som sto utenfor og ventet, skulle springe inn!






Merkelig nok, så skjedde det ikke. Fillern, kunne jo kjøpt meg en smoothie til istedet.
På senteret fikk jeg det jeg skulle, og nå håper jeg kjæresten min blir glad. Til slutt gikk jeg for å lete etter denne buksen på HM,som jeg kan tenke meg at jeg kommer til å se svært flatterende ut i.Så klart var det bare en bukse til utstillingsdukken der, og ikke en til meg. Urettferdig at bare utstillingdukkene skal se bra ut, hva med MEG?!?!?!!??!

Ingen kommentarer: