søndag 18. desember 2011

Det spiller ikke noe rolle om man taper den første kampen, bare man vinner den siste

Eller no.
Ja, i dag har fæmilyn vært hos morfar, og så senere hos mormor og spist julemiddag. Det var jo kos.
MEN! Glemte nesten å fortelle om høydepunktet i går, - vi kjørte oss litt vill i indre Vestfold!!!



HJEELP!!

Andebu - Høyjord - Sukke - Kodal- Fon- Re - Ramnes - Brår- osv. Dumt jeg ikke hadde med denne boka, så jeg kunne snakke med lokalbefolkningen og spørre om veien.




Heldigvis kom vi hjem til slutt.

Og ny konkurranse, hva er dette:




Gratulerer livi med det riktige svaret på forrige konkurranse, det var jo strømpebukser!



Zåri, tanatroll/enknupp. Du kanke være så anonym vettø! Men du kan få trøstepremie på torsdag.
Tror jeg skal ønske meg sånne bein som håndballjentene har til jul. De er lekre da:


Spesieeelt de med de svarte duskene. weeee

4 kommentarer:

Jon Vegard sa...

Jeg gjetter på pumpeorgel!

Livi sa...

Hohoho! Det var flaks at jeg vant da! :) Godt du hadde den boka ass! Man vet aldri når man kan få bruk for slike bøker, men når de først trengs så trengs de, for å si det sånn..

livi igjen sa...

gjetter pumpeorgel jeg også, men man kan vel kanskje ikke vinne to ganger på rad, så er kanskje ikke vits å gjette..? Du får jo flere kommentarer da, så er kanskje vits likevel ;)

Stine Merethe sa...

Haha, ikke så vanskelig å kjøre seg vill i indre Vestfold..! Er bare å kjøre en tilfeldig vei, også ta neste vei til høyre, plutselig ser du ikke annet enn en haug med masse trær. Men, du for spesial-lage en veske/lomme til den boka, den kan en dag kanskje redde deg, hvem vet?! Hihiii