onsdag 18. juni 2008

Og det virket som han ikke tålte å være på land

Forrige helg var Camilla her på besøk.
Vi skulle på ungdomsfestivalen og sy HOVEskjørt
Det er det jeg driver med. -jeg syr. ja, og skriver verdens minst motete moteblogg.
Jeg vil sy skjørt til ungdom som ikke setter seg i bås, de skal få komme i min bås, med heis til alle andre båser de kan sette seg inn i hvis de absolutt vil, men hovedsakelig, ingen spesiell stil. Kanskje en schizofren gjennspeiling av samfunnet og gjøre det ironisk at kvinner fortsatt vil gå med skjørt etter all likestillingen som har blomstret fram. Eller rett og slett sy skjørt til menn.

har ikke rukket å tenke det helt ut enda.
Camilla ble ferdig med skjørtet sitt, det ble kjempe supert.
Jeg er ikke ferdig med mitt enda, og i dag sydde jeg verdens styggeste lomme.
Skikkelig glad jeg ikke får karakter.


Bestemte skjørt, for bestemte anledninger er en genistrek.
Når vi nå har hoveskjørt, med underskjørt med lomme på, så vi slipper å dra med oss vesker, har vi et skjørt vi kan bruke hele uka.
Mennesker vi møter kan skrive på det, og folk vil jo kjenne oss igjen.


-og Camilla, Jon og jeg var i avisa her om dagen! jaja, det er ikke INSIDE da. men. hømhøm.
I artikkelen sto det at vi var på ungdomsfestivalen for å forbrenne kalorier, og fordi vi likte musikk. HAHA

www.op.no

1 kommentar:

camilla sa...

det er PUNK å sy skjørt som ikke står til en 5'er