lørdag 21. juni 2008

1310

Sist jeg sjekka hadde jeg vært våken i 19 timer.
Nå har jeg sovet i 10 timer, og skal i kjendisbryllup.

Vi var nemlig på en giga-tur av en Sverigetur i går.
Først dro vi jo til Sverige, før vi dro til Halden for å kjøpe finekjemperareharryting i nostalgia-sjappa og kom ut igjen med sløyfe til håret, skolisser og rutete solbriller.
Etterpå dro vil til gamlebyen i Fredrikstad, for pappa skulle vise oss hvor han bodde engang når han var i militæret, og vi fant det til slutt.
Etterpå gikk vi bak noen grassvoller, og sov, alle sammen. haha.


Da vi våknet igjen var klokka fire, og vi forlot gamlebyen, (forresten, jeg har en ny plan, skal spare superduper mange penger og flytte dit et år, hvor jeg ikke skal gjøre noenting annet enn å late som om jeg er en innbygger fra 1567)

Plutselig kjørte vi til Moss, og var litt der, og var på Larkollen, og så på gjestene på et hotell som var der, før vi dro inn til Oslo for å dra på Rådhusplassen.

Jeg hadde ikke tenkt at je skulle dit i det hele tatt, selvom det er vel nærmest synd å ikke dra dit når Kaizers spiller, det er gratis, OG tilgjengelig. Så pappa plutselig bestemte at DIT skulle vi en tur.
Så parkerte vi der, var å så på operaen (tommelopp) og så på alle menneskene som feiret etellerannet, tror det var den nye ekteskapsloven(tommelopp), også så vi på dem som protesterte mot det.

Vi skjønte ikke så mye av hvor vi skulle være angående rådhusplassen, og endte opp på serveringa bakerst der. Det var egentlig helt supert, og vi så skikkelig godt, og mamma og pappa var fornøyde, jeg så Alexander, kaizer var flinke, vi var våkne, og alt var helt topp.

klokka kvart på tolv gikk vi til bilen igjen, og så stoppa vi et sted for å spise litt calzoner og pølser og sånt.

For en lang og flott dag. hihi.

Åja, jeg skal selvfølgelig aldri la mobilen min ligge hjemme, igjen.

Ingen kommentarer: