mandag 10. november 2008

når jeg gikk på bussen tenkte jeg at en ny regnjakke burde kjøpes. når jeg gikk av bussen tenkte jeg at et nytt par solbriller burde kjøpes. HØST!

Fiasko.
Mamma sendte meg ut i verden for å høste inn litt undertøy i dag,
noe som endte med at jeg kjøpte litt middag, dro hjem og la meg til å sove.

I alle butikkene jeg hadde tenkt å gjøre unna den litt panikkskapende handelen,
drev unge spikerjenter og skiftet plass på det meste av alt undertøyet og jeg ville heller bruke penger på 3 for 2 engelskpocketbøker, hos jenta som hadde kaizer t-skjorte.

(hva gjør man når man møter en annen person med lik bandlogo på klesplagga som deg selv, egentlig? Når ikke møtet forekommer på en konsert?)

Heldigvis foreslo mamma at jeg skulle møte henne i Sandefjord på onsdag og få gjort unna shoppingen da. Og kanskje med et litt bedre resultat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man sier "hey, fin t-skjorte" - easyschmeasy!

Haha, Don't stop me now av Queen må være den mest fengende sangen som finnes. Wuhu! Hvis du er litt lei deg en dag, eller bare er litt trøtt, så burde du sette på den. Da begynner det å "rykka litt i dansefoden", som Janasen ville sagt det.

Jeg husker ikke hvem som kommenterte til hvem sist jeg. Don't know, don't care. Hvordan gikk prmiæren til revyen da? Tell me everything!

Nå må jeg tilbake til nynorsken her, for å skrive litt mer om "det moderne prosjektet". Who fucking cares lizm?

- Ragzzzzzzz

camilla sa...

Ei, jeg tror det er i SANDEFJORD alt skjer.

I dag laga jeg et par koselige ting, og jeg skal skrive et brev og sende det avgårde.

Håper dagen din ble brabrabra, nå på kvelden.
Er det ikke i morgen det er siste revydag? (Sjekke flyvebladet): Jo. Da er alt over. Litt rart, jobba masse med det og så er det bare ingenting helt plutselig?

Her kommer ordbekreftelse-ordet, og med det, slutten på kommentaren. Fortabio