lørdag 29. november 2008

Forget About Me (duh)

Mmm. Nilleforstillingen var helt fantastisk, den beste de har hatt til nå.
Blir så sentimental av dans og musikk.
Etter forestillingen dro vi bak scenen for å avlevere blomster til Hedda og IdaKatrine.

Uansett. så burde jeg vært i Sandefjord nå, på den etterlengtede konserten jeg absolutt ville vært på. Men istedet ble jeg reist fra og sitter hjemme med dans i hjertet og grøsser på hjernen.

VEL.nok punktumsetninger. Dette hadde jeg på meg. Bra å pynte seg for å være hjemme også, ikke sant?
(følte den setningen ble litt Espen Eckbo)

Gamle lakksko, Strømpebukse og et elgammelt perlekjede.

Silkebånd jeg vanligvis har en nøkkel i,
(kaizerrelatert) men som ble erstattet av svart knapp.

Kjole farmora mi engang sydde og gikk i.

Ingen kommentarer: