torsdag 6. november 2008

istillloveyoulikeilovedyouyesterday


propaganda:

revyen vår er den beste gjennom tidene.
den BØR hoppendedøtte sees!


Det blåste mellom ørene mine når jeg gikk hjem fra skolen i dag.
Jeg kom hjem med: sjokolademousè(?), pannekakerøre,


I alt kaoset til morgenen i dag, hadde jeg klart å dra på meg to tightser, den ene blå og tynn, mens den andre var knall grønn og kjøpt på indiska.

tåkete i toppen dro jeg også på meg 4h- genseren min som jeg tror er det mest brukte klesplagget jeg har for tiden.


- det hele resulterte i at jeg så ekstremt GRØNN og merkelig ut, på en negativ måte.
Ikke så merkelig og GRØNN ut som Lars gjorde da.


Må si jeg gleder meg til energien er på plass igjen, grønnsakene er på plass i matpakka og klærne mine er på plass på meg selv, matchende og merkelig. Slik som jeg liker det.

Ingen kommentarer: