tirsdag 11. november 2008

tid

Begrepet om tid forsvant en gang i går,
og dagen seilte forbi uten registrering.

INSOMNIA!
plutselig lå jeg i sengen min og sov-våknet-leste-drømte-sov-tenkte-gikk-drømte-leste-våknet-sov-våknet-sov-drømte- og så sov jeg til langt på dag, akkurat i tide til kjøretimen min, men ikke i tide til skolen.


Kjøretimen gikk innmari bra til en forandring. kjørte neesten ikke inn i noen busker, og var bare nær et par fortauskanter. Begynte til og med på noe nytt, nemlig rundkjøringer.


Deretter gikk jeg på butikken for å kjøpe en etterlengtet frokost,
og kom tilbake med:

Go' morgen, gul og grønn -en til middag og en til frokost.
To kiwier -jeg skal spise på bussen. Den ene skal jeg by på.
En tilbuds'is- som er det beste med denne årstiden
En stratos- vet ikke helt når jeg skal spise den.
Fersken iste- jeg kjøper jo aldri noe å drikke. Vann *
summen ble 50,- og jeg har brukt 250 kr av pengene jeg skulle handle klær for, uten å ha kjøpt et eneste klesplagg.


Nå skal jeg prøve å rekke skolen igjen.

Ingen kommentarer: