lørdag 29. november 2008

gammel dame er vond å vende

Plutselig ble det lørdag.
klokka er 10.06 og kjolen jeg skal ha på meg i dag er reparert,
frokost spises straks og SÅ drar jeg på danseforestilling.

Når danserne er ferdig stikker jeg på konsert.
Det er en veldig fin lokalkonsert i Sandefjord som jeg skal delta på.

Før, dro jeg på slike lokalkonserter hele tiden.
Egentlig var det alt jeg gjorde, så plutselig ble det mindre og mindre av det
og hver gang jeg har sett at det har vært nå,
er det på fredager hvor det har skjedd noe annet.

Men i dag skal jeg, og jeg gruer meg nesten like mye som om det skulle vært førstegang jeg dro på en.

forresten er jeg lei av strikkepinner som stikker ut av veska.



gårdagens tilfeldighet:
Annette snakket om ei dame ho kjente litt, og når vi tok bussen hjem, VIPS så var ho der.
Ingvild og jeg holdt på å planlegge et møte ang. bursdagsfeiring, og VIPS så var Ingvild der, på bussen hun også.

Ingen kommentarer: