mandag 24. november 2008

(po)

Dagen tilfeldighet:
I går sa jeg at det første jeg skulle gjøre når jeg blir atten, var å dra på Skambanktkonsert.

I dag får jeg mail om at Skambankt skal spille på slottsfjellfestivalen.
WOHO!

Dagens flause:
Jeg har litt problemer med toalettene på skolen. De er gjemt bort, avsides og en hel etasje ned.
Vanligvis får jeg lurt noen til å bli med nedover i skolen og stikker innom da, hvis nødvendighetene inntreffer.


I dag gikk jeg nedover alene, men skimtet folk i gangen utenfor, så sprang opp igjen.
Annette ble overbevist om at vi måtte på biblioteket for å finne noen bøker om norske designere, slik at jeg kunne stikke innom toalettene på veien ned.

Vel nede drev fortsatt folkene på i gangen, og vi smatt inn på doen.
Jeg gikk på den ene og Annette, sist sett utenfor døra mi, venta. Jeg ble ferdig og lente hånden på dørklinka, før det datt ut av meg "1-2-3 nå kommer jeg" og danset meg ut av doen. Til min store forskrekkelse sto det tre ukjente jenter der. Blant annet hun med verdens tøffeste hår, som jeg skikkelig hadde håpa kunne bli min bestfriends4ewah. men ingen Annette.


Jeg mumlet fram et "oj, Annette var ikke her nei" og gikk ut.


hilsen tomata.





Moralen er: Det er like skummelt å gå på do sammen med noen, som alene.






slenger på et OPPMUNTRENDE bilde av skambankt :
































skal du på slottsfjellet til sommern?

7 kommentarer:

Anonym sa...

JAU det skal jeg :D lavvogjengen neste år og eller?

Anonym sa...

JEG SKAL JEG SKAL JEG SKAL JEG SKAL

Forresten, jeg ville gjerne vært på doen når du kom ut :D

Lucy Mörck sa...

jah, lavvogjengen *
Jeg LOVER å hjelpe til med opprigging OG nedrigging :D

camilla sa...

Skambankt! Jeg kommer, happiface!

Å gå på do har jeg aldri vært i tvil om at er skummelt. Bare husk å lås døra, så er første, store flause unngått. EHMja.

Lotsa love, en som lissom ikke låste dodøren en gang.

Ingvild sa...

Jaa, må jo det når jeg bare fikk med meg en brøkdel i fjor! :O

Apropo 18'års dag! Blir det dobbel-bursdag-fest med band og lokale eller? Tenk om vi hadde fått til det?:D

Ingvild sa...

jee, det har jeg vettu!
Og for en god idè!:D Men jeg er ikke heeelt sikker på hvordan jeg får opp den magiske linken, jeg får prøve meg frem :)

ååå, så bra at du har like lyst som jeg! Det hadde vært strålende ^^ Når og hvor?

Anonym sa...

Det er bra og høre Lucy :D
JEG GLEDER MEG!