tirsdag 17. juni 2008

Visste du at Hovedstaden i Liechtenstein er Vaduz?

wow, siste skoledag kom utrolig brått på.
Vi ante fred og ingen fare da vi dukket opp på skolen klokka ti.


Etter en time med vasking, pakking, bæring ut i biler og bæring av symaskiner rundt om i bygget, fikk vi beskjeden om at siste skoledag var akkurat NÅ!


Skikkelig merkelig.





Det ble en hast-avslutning med en is i hånda, før vi måtte rekke busser og mammaer som ventet utenfor med bilen fylt av flyttelass.


-hvertfall gjorde min mamma det.
yaj, flytting







Til uka skal jeg se på to nye hybler, så kommer Camilla tilbake, enda hun akkurat har vært her, og vips så er vi på Hove





http://www.thewombats.co.uk/home.php?/gallery


Håper de spiller Die Hard Movie Girl

1 kommentar:

Anonym sa...

Yo daaaauuuuug!

Gjesp altså. Det er første dagen i ferien og jeg har sovet alt for lite. Var og grilla i går, og la meg ikke i senga mi før halv fire. Jeg var så kald da jeg. Hadde jo hølja ned som bare det. Men vi hadde pressening da.

Nå snart må jeg ned på skola å snakke med en fyr, fordi jeg har funnet ut at jeg må velge R1 til neste år. Det kommer garantert til å kræsje med mine timer, så jeg får satse på å delvis ta det som privatist. Jeg sa ikke dette da jeg snakka med deg på msn nei? Nei, trukke det. R1 skal visst være svinvanskelig da. Scary! Og om jeg ikke skal ha noe lærer i faget. Gawd da må jeg jobbe da. Iallefall hvis jeg skal ha et snitt på 5,3 eller 5,4. Snufs. Det er sååååå synd på meg altså *kuttkutt*

Njeee, jeg hakke råd til å reise neddover. Dessuten vil jeg ha noen jeg kjenner med meg da. Jeg gidder ikk å risikere å møtte gjøre masse støff aleine. Ikke gidder jeg å basere hele turen på at jeg MÅ BLI KJENT MED NOEN heller. Det er så jævla slitsomt. Har det fint her jeg azz.

Enig med deg med de bensingreiene ass. Skal man sette opp bensinprisen burde man satse mer på kollektivtraffikk. Også på bygda! Mange steder går det ikke buss i det hele tatt eller den går ikke ofte nok eller den er svindyr. Ekke så lett å sette bort kjærra når man ikke har noe alternativ.

Soooo, how ya doin, man?
Gawd det regner. Jeg må gjøre masse drait denne uka. Vaske på to forksjellige plasser. Hos en ny dame også. Pluss at jeg må sjukle. Bu fucking hu ass!