søndag 29. juni 2008

dy å snyde- skaff dere et liv, dra på festival

Etter å ha våknet opp på fantastiske Hove de siste nettene jeg kan huske,
var det rart og litt kjedelig når jeg våknet i dag morges, hjemme i sin egen seng.
Hoveskjørtet jeg ikke skal ha på meg i dag henger på en kleshenger og venter på å bli strøket så minnene kan bli der for alltid.


Camilla har skrevet 2/3 DSI on tour og Å! her kommer eg igjen
med fullt magasin under linningen
Ei floggingmollydansejente har skrevet "Uuu.... ET TRE!
Eivind har skrevet at vi snakkes over en morgenpils
KG har skrevet DY Å SNYDE du e sød!
Noen jeg mistenker er Ed har skrevet Jeg er Elg.
Samt Linda og vennne har skrevet BOB, KAZ, Æ E GOD!, I'm no at all related to Michael Jackson


Til slutt slenger jeg med et bilde av broren min når han var kledd ut som hippi, bare fordi han var så søt.

Ingen kommentarer: