søndag 2. august 2009

hardcore

foto/supermobilenmin
Denne bloggen forteller historien om da Linda og jeg skulle på Hardcorekveld.
Kvelden begynte hos Kikka1 og fortsatte på "lånt" sykkel med punktert bakdekk mot byen2. Sykkelen la vi igjen hos de døde og sjela igjen i Pump the brakes3. På do møtte Linda og jeg den mest matchende jenta på stedet, som også var eier av en skikkelig tøff tatovering4. Etter litt tusling frem og tilbake til treet med den nye duaduajenta til DSI, tok vi kvelden og stakk mot bakgården med våre nye svenske venner. Turen hjem var lang og vi måtte hvile lit5. Når jeg ikke hoppa i en hekk og Linda ikke fortalte vitser i telefonen, ergra vi oss litt over håndmerkene våre6.
Dagen etter måtte vi mate fuglene 7)og sløve i skyggen8.

1 kommentar:

camilla sa...

Ser ut som om dere har hatt det skikkelig fint (:
Så fint at jeg skulle ønske at jeg kunne være med, men jeg fikk nøye meg med å se på de hardcore punkerne i London.