torsdag 18. desember 2008

mine materialistiske juleønsker

Et av tre juleønsker er nå oppfylt.
jeg/familien min har skaffet oss dette nydelige pumpeorgelet.
Selvom kanskje ikke alle er like enige og kanskje det ikke ble tatt opp til diskusjon,

er jeg overlykkelig.



nå er det to igjen.
- tre rammer, to i plakatstørrelse og en i A3- størrelse



og

Across the universe DVD/musikken.
og det var hele ønskelisten min.


har jeg forresten nevnt at jeg gelder meg helt sinnsykt mye til å komme hjem til jul?
forresten, de konservative blånissene minner meg om noen jeg kjente.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg forventer en intimkonsert på nyttårsparti? ^^

Anonym sa...

Heyheyhey! Min egne sykdomsråd funka ikke like bra som jeg trodde. Jeg ble forkjøla, så fortrengte jeg at jeg muligens hadde influensa i noen dager, helt til jeg faktisk ble nesten helt frisk igjen! Så på onsdag satt jeg med særemnet til klokka halv 5 på natta, og da ble jeg syk...IGJEN. Jeg trodde faktisk ikke det var mulig å gå fra å være litt syk til nesten frisk til veldig syk! Så nå er det forkjølelse og influensa og jeg er bare helt døøød... MEN jeg er ferdig med særemnet! Må si det var herlig å levere det fra seg! desverre er jeg ikke så glad som jeg trodde jeg ville bli når jeg var ferdig med det, men det kan nok ha noe med at jeg ikke tror det ble så bra som det kunne ha blitt. Litt pga. skippertak og litt pga. at jeg var syk når jeg skrev den aller viktigste delen av det.

Oisann, i et forsøk på å frigjøre litt plass på pcn, har jeg klart å fjerne all musikken min fra itunes. Skjønner ikke helt hvordan jeg fikk til det. Jaja, da er det bare å legge den inn igjen da.. (den er fortsatt lagra på pcn)

Det er så kjedelig med førjulstid når man er syk! Jeg har ikke lyst til å gjøre noe som helst...men blææ, vi har jo ikke gjort noen juleting her i år! Og mamma har ikke en gang kjøpt julegaver til oss enda, siden hele familien har vært syk i en ukes tid, og hun ikke har kunne dratt fra huset.

I går kunne jeg ikke dra til stine på vors fordi jeg var syk. BLÆÆ! Jeg hadde ikke tenkt å drikke noe uansett da, for jeg er så absolutt ikke i drikke-humør. Jeg hadde heller ikke tenkt å være med ut etterpå, jeg ville bare stikke dit lizm...bare for å møte pips og ha det gøy. Og i morgen skal jeg i karneval og vet ikke hva jeg skal kle meg ut som. Dessuten vet jeg ikke om jeg en gang kan dra dit, om jeg ikke blir i noe bedre form. Bajs!

Jeg tror dette blir en litt deprimerende jul...