onsdag 29. oktober 2008

Klassekompisen min Lars og jeg sjekket det lokale vepsebolet av et kjøpesenter
for nattkjoler han kunne servere mammaen sin i bursdagsave.

Turen endte med at vi kom ut med den konklusjonen at nattkjolesesongen ikke hadde startet enda.

Etterpå mongla jeg på bussholdeplassen med Tina en time, for bussen hennes kom ikke.

Det har jo falt snø i natt og som vanlig er ikke vi nordmenn som tross all global oppvarming får snø hvert eneste år, klare for den kalde magien i det hele tatt.

Forresten skal jeg bli en humoristisk, bloggskrivende it-girl, med bevissthet på alt, og ikke minst
være selvbevisst.

Velkommen til mitt nye image og humoristiske, løssluppende og ærlige blogginlegg.



hår opp,

neglakk på

KLAR FOR busstur i morgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, hørte det med snøen! SYKT! Det er ikke snø her, bare jæææævig kaldt. det har faen meg vært minusgrader i hele dag! Nå sitter jeg her på rommet mitt (egentlig på marit sitt. mohaha) og prøver å gjøre lekser, og jeg holder på å fryse ihjæææl! GAD! Kanskje det er fordi jeg er et dårlig menneske og faktisk ikke gidder å gjøre lekser i dag? Hum.

Haha, leste en artikkel om McCains kropsspråk serru. Haha, det der var ikke det verste bildet, btw. Det sto om at han var så sinnssykt unaturlig på tv og sånn. Sånn "smiiiiiiiilesmiilesmile". Jeg synes obama virker så opprigtig koselig jeg! Men det er vel kanskje ikke akkurat det som gjør deg til en bra prsident.

Jeg er også sinnssykt glad for at det ikke er jeg som skal avgjøre hvem som skal blir president i USA, for jeg ville stemt på Obama uten noe særlig grunnlag, egentlig...

INTERNETT SUX

LAVPRISEKSPRESSEN SUX

SNØ I OKTOBER SUX

KULDE, MEN INGEN SNØ SUX

Ah, JA! Det er så irriterende å få ALT på samme uke. Sånt er de flinke til her også. Også går det noen uker der det er helt chill, også kommer det MASSE igjen.

Hvordan går det med revyen da? Blirre bra elle?

Jeg har det supert for tiden jeg ass. Bare litt sliten. Uten noen spesiell grunn egentlig. Jeg tåler ingenting egentlig. Nervevrak. Men ellers er jeg hæppiskræppi! Hva med deg da? Overlever du stresset eller?

Glad det er OD-dag i mårra jeg. Skal være hjemme.

camilla sa...

Jeg er også glad i dag! Glad glad glad glad glad! Alt er bare herlig, det er snø, det er kaldt, det er luer votter skjerf, det er trikk om morran, det er jobb å gå til, det er ting som skjer. Glad glad glad for tida.

Og JA, selvfølgelig er jeg sikker på at jeg vil komme på fredag? Syns du jeg ikke burde ville det?
Dette med bussen får du, som sagt, vite mer om i morra.

Nå skal jeg gjøre leksene dine. Vær så god.

[hypsymen]