søndag 20. juli 2008

Foxboro Hot Tubs

Festival er garantert det mest sosiale man kan dra på.
og skjørtet, som nå kasseres for alltid, er fult av hilsner.

"Stifinner er din venn" fra vilde
"Hei Mor, hilsen Steinar" fra steinar
"Jeg ønsker meg dette skjørtet" fra osc/kar fra Oslo
"<3 fra Australia, Lizzy" fra Lizzy, den australske utvekslingsstudenten
"Jenta med det faens kewle skjørtet <3" fra Cassy/ie
en tegning, tegnet av Reidar, samt navnetrekket
"Streken i barten" og en tegning av barten, fra Camilla. (relatert til Lukestar bartene våres, som han gjenkjente, og smilte av, og vi ble glade av. NÅR kan vi se dem igjen?)
"hvilke trær er det mest av i Fredrikstad?" (og et svar jeg ikke forstår, men gjør du det så kommetner gjerne) fra lukestarvitsegjengen
" Halla =)(*) smud =)" fra anita, tror jeg hun het, jeg er ikke sikker.
"Hey, Lucy er rå =D hilsen Tonje" hilsen Tonje
"Det e itt' fart, uten bart =)" fra lukestarvitsegjengen
"Takk for en fantastisk tjeneste som frivillig soldat sammen" -hilsen Einar.
"Du får itt nokka uten kvit' tenissokka =)" fra lukestarvitsegjengen
"natten er vår, skyggesøster" - fra Charlotte.
noe som jeg tror er " skjørt festival kjoleliv, eller skjørtkjole festivalliv?
Ta deg i vare!
ØB
" hilsen Øyvind
"Fint at du digger porsgrunn =) -espen" hilsen Espen, jeg vet ikke omegj digger porsgrunn
"Fredrik er kol!!" - fra Fredrik, som var ganske kul
"För sex, musik och våld var det vackraste som hent mig" Camilla skrev det, sitat fra Socker, som de SPILTE!

nå henger jeg bort skjørtet, og syr et nytt til nesteår.
det lukter vondt (tror jeg har har satt meg i noe ekkelt engang),
det er stappa med skriverier
og til neste år blir det nye mennesker og nye festivaler.

2 kommentarer:

camilla sa...

Tror du å henge skjørtet opp på veggen er en god idé? Så kan vi alltid se det og minnes en utrolig bra sommer.

Jeg tror kanskje jeg har lagt igjen hjertet mitt på festivalene, for her er så underlig og det var nesten så jeg ikke huska hvordan huset mitt ser ut.

(Forresten skal vi male om huset med en farge som heter Skyggerød. Den er ganske hvit, så jeg skjønner ikke hvorfor den har "rød" i navnet. Ganske ulogisk).

Nå syr jeg knapper på avklippa Converse.
Vi snakkes snart igjen, for en oppdatering *

Espen sa...

Selvfølgelig digger du Porsgrunn! (: