torsdag 22. desember 2011

la alarmen gå asz!

Yaaaj! I dag tok jeg en hyggelig Oslotur for å være julenisse og dele ut litt gaver! Turen gikk til Camilla som måtte skynde seg på operaen, og Neda. Det var koskoskos! Med meg hjem hadde jeg verdens aller beste gave, nemlig en kjæreste (<3 Håkon <3)! Hurrahurra.



Nå holder han på med noe hemmelig inne på rommet mitt da, hmmm. jul asz. Vi kjørte bil hjem fra Ozlow og brukte ca 4 timer, på en tur som ikke tar 2 timer en gang.



hihi. Men det var kjempekoselig da, og vi hørte på verdens beste radiokanal

KLEM FM!

Var megakos. I morgen må han dra hjem igjen da, men han har lovd å kjøre i 60 hele veien hjem så han kommer seg trygt hjem igjen.
Hjemme rakk vi ikke å ta inn juletreet eller noe som helst i dag, så vi tok en tsjilledag og fikser det i morgen istedet. Jula er tsjill da! Så fikk vi endelig hørt på noe vinyl vi kjøpte i sommer. Honningbarna for eksempel!




Her er et bilde av utsikten:



og forresten JonVegard, tror du får være vinneren av konkurransen. Pumpeorgel! :D Det var korrekt, og i morgen får vi øve på julesanger. Ikke zombiesangene da, de tar vi til neste år



(denne selger de på Outland da, men jeg fant denne siden når jeg søkte på google (<3 google <3) (så slipper jeg å bli saksøkt, er litt redd for det onetreehill-bildet da Ö ö (stor gisp og babygisp)

1 kommentar:

Stine Merethe sa...

Du skriver så utrolig morsomme innlegg Lucy! Ler alltid når jeg leser på bloggen din :D
For håpe dere fikk gjort klart til jul hjemme i dag:)