mandag 19. desember 2011

gledestårer eller sørgetårer?

I dag var jeg ute i byen med shoppingekspertene mine, Lars og Stine! Lars hadde pyntet seg med hatt, og Stine med skje. Egentlig ble dette bildet skikkelig rart og morsomt.

Stine er så kuuul!
Poenget med turen var julekjole! Og det endte opp med denne, standard b-young kjole, som sikkert hundre andre jenter også har på seg på julaften.


Lars sa at jeg burde style den med knæsje farger, og da fant jeg jo seff frem VANS-t-skjorta til broren min, og mobilen min. KNÆSJT!! (tror jeg skal fikse noe litt bedre til jul da, men ble det ikke kult?)

Jeg kjøpte også en Jimmy WHO- veske som Lars ble skikkelig flyforbanna på at jeg hadde kjøpt lik som han, men Laaars, det var bare fordi jeg har glemt veska mi hjemme og at jeg ikke har lommer på noe (bortsett fra den nye kjolen min)Lover å ikke ha den med samtidig med deg, daa <3

Nå skal jeg på teaterforestilling i nabobygda.
space up, tårer UT

2 kommentarer:

Stine Merethe sa...

Kjolen var kjempefin, men du finner nok noe tøft å style den opp med! Du for legge ut bilde av det, er spent på å se det allerede! :D

boblebabe_90 sa...

Så fin kjole du hadde kjøpt deg, søtaaah ;* Sjikkelig sjokoladete og fiiin ;D
Hot tips til matsjing: fjær fjær fjær og et æljgevir!