onsdag 4. februar 2009

hva gjør lindsay i ugly betty, egentlig?

Jeg sitter igjen med en skillingsbolle men jeg ikke vet hvem jeg skal dele den ut til.
Linda bOb og jeg kjøpte den til en narkoman vi ikke hadde småpenger til, men vi klarte og miste han, og postgutten i skranken på Meny ville ikke ha den når jeg spurte.
Til jul fikk jeg et skikkelig snålt, strikka armebånd som har form som ei klokke og Eliksir.

Før skillingsbollehandlinga, var vi innom gledeshuset for å slå av en prat og kjøpe noen plater.
Det er den eneste butikken jeg vet om som har åpent utenom åpningstiden og gir avslag på plater hvis du børster av snøen som dekker uteutstillingen.


Ellers har jeg brukt de fleste av barnevaktpengene jeg tjente for en uke siden, på plater og på en overraskende togtur til morgen i dag.

Det skal også nevnes at de kuleste personene jeg kjenner flytter/har flytta/kommer til å flytte nedover til Festvold i løpet av året.
DIGG!


En sosial oppgangsbølge henger i lufta, jeg savner familien min selvom jeg spiste med mamma og pappa for bare noen timer siden, tannlegene er fornøyd med meg, lærerne er fornøyd med meg, forhåpentligvis er verden ganske fornøyd med meg.
Kanskje er jeg fornøyd med meg selv også. kanskje.

Ingen kommentarer: