onsdag 11. februar 2009

do you want my heart, hawtpønk?

Av alle dager, valgte jeg denne lillelørdagen til
å kle på meg noe annet enn skjørt/kjole.
Plutselig hadde jeg på meg ei bukse som ikke har vært
i bruk siden ungdomsskolen.
"Buksa" arvet jeg fra Camilla når jeg gikk på barneskolen,
og den ble flittig brukt til ridebukse.
Ungdomsskolen startet, hesteinteressen ble lagt på hylla
sammen med buksa.
Så. Likefør "emo"-bølgen feiet over bygd og byer,
fant jeg frem denne buksa igjen. Mulig inspirert av div. pønk.
Et selvkomponert hull blotter kneet for at folk ikke skulle tro jeg hadde tights.
Buksa bodde jeg i, helt til det dukket opp flere strammebuksejenter i klassen.
Nå bruker jeg bare sjørt.
Mange synes det er sært og kult at jeg ikke bruker bukser,
men jeg er ikke særere og kulere enn at jeg bruker skjørt for å skjule hoftene mine.
hah, så sær og kul er jeg.




Her er et bilde tatt av Charlotte, en høst for mange år siden.
CA og jeg øver til den nye superfilmen Titanic II

Ingen kommentarer: