mandag 22. desember 2008

julejulenjulen den er her

fra Fredag har jeg delt dagene mine med Camilla,
og for 8 timer og tre kvarter siden etterlot hun seg en tom madrass, en tom stol, et brev som nå er postet og ei julegave.

Når hun var vel-hjemme dro jeg på besøk til Hanna, som jeg ikke har sett siden ungdomsskolen.
Hanna tilbringer nemlig dagene sine nede i Grimstad men er hjemme for jul.
Besøket var uansett kjempekoselig og på en måte var det som om hun aldri hadde flytta.
Jeg merker at jeg har savna Hanna.

Jeg kjørte hjem, og laget feitas til familien min. Det er to uker siden jeg spiste det for første gang hos Guro, og innviet familien min i det i dag. De var ganske fornøyde og jeg håper det kan bli en slæger.

Etter middag pyntet vi alle juletreet med en herlig blanding av relativt "nye" julekuler, relativt gamle julekuler, julekurver fra før krigen, funnet på låven i en forsegla konvolutt og litt julepynt kjøpt rundt i verden.

Klokka er rimelig seint, jeg skal til byen i morgen og julen er like rundt hjørnet.
egenltig skulle dette blogginnlegget handle om pumpeorgletet som flytta inn samtidig som camilla flytta ut,
men det får bli i morgen.

3 kommentarer:

camilla sa...

Camilla dro avsted, hun dro avsted
Sammen med det som lå i senga og et frimerke
Hun lagde en fin kollasje, hun lagde en fin kollasje
Og Lucy måtte poste alt og rydde opp i rotet
-Schlagerhits signert Camilla/Lars

Anonym sa...

Feitas er god hybelmat, kanskje? :)

Anonym sa...

Heldig grisen Lucy har fått seg orgel! Du må legge ut bilde sånn at jeg kan misunne deg enda mer.