tirsdag 2. desember 2008

feed the world.

SNØ!
Det har snødd i hele dag, og klassekompisLArs og jeg måtte ut entur,

om så bare var for å ha en unnsyldning for å tulleskli ned bakken fra skolen.

Etterpå stressa jeg bort til kjøretimen min,
og i dag skapte jeg bare én farlig situasjon,
som er en forbedring når gjennomsnittet er ca 2 pr. time.

Bussen var forsinket, så jeg rakk ikke bussen til Jon Vegard for å spise
pannekaker.
Selvfølgelig er det kjempetrist, det er sikkert tredje gangen han ber meg bort,

og det er sikkert tredje gangen jeg ikke kommer.

Må virkelig skjermpe meg på det, men i dag var det absolutt ikke min skyld.

Forresten, MÅ jeg skaffe meg ei juleplate,
Hmm, også er jeg litt lei av folk som syns jula bare er stress og irriterer seg over kjøpepress, ribbefett, våte sko og manglende julefølelse
SNØKRYSTALLER OPP
klær i kleskap INN

Ingen kommentarer: