onsdag 1. oktober 2008

selvdød hest



Savnerosevakre ting jeg har sett idag:

-En snill bror hjelpe en trengene i samfunnet.
-Helle som hilste og smilte og småpratet i butikken hun jobbet i.
-To karer som møtte hverandre i et hasteøyeblikk, men som smilte på grunn av møtet mange skritt senere.
-En folkemengde som pyntet et helt bygg med rosa sløyfe, i forhold til brystkreftsaken
-Verdens søteste kjole, som nå eies og ligger blottet for masseproduksjon.
-Så utrolig mange nydelige sider i Breaking Dawn.

nbue~alt på ein gong~ vinden hyler~eg står i enden av ein regnbue ~alt på ein gong**
Mm, debuterte som personal shopper i dag.
Hjalp tre rockegutter på 11-12 år med å finne klær.
Kjempefett!
Etterpå hjalp jeg mamma med et ruteskjørt hun skal ha inntil de nye snørestøvelettene,
og så skal jeg tegne en kjole til henne-
så et sted på veien, må jeg jo ha valgt riktig?
Mm. Har forresten fått hekta på gresk arkitektur og design.
Mye morsomere enn å gjøre særoppgave om Jamaica.
r alt du vil er å ha tilbake sommeren som er forbi ~ når alt du vil er å ha tilbake sommeren**

1 kommentar:

Anonym sa...

Lucy! En kommentar for alle bloggene du har skrevet siden sist gang jeg skreiv noe her.

De bildene av deg var fine. Digger det røde håret og den orange boleroen sammen. Blir så høst. (Innser plutselig at jeg kanskje ser ut som deg på håret nå, hei, kanskje jeg skal kjøpe meg en lik kjole og myrde deg?) Men du har så klart MYE tøffere hår. * til deg.

Og takk for at du ønsket meg god tur. Jeg hadde en god tur. Leste ut vampyrboka mi, kjørte litt bil, spiste for mye mat, gikk tur O S V

Jeg syns det er fint at du syns du har valgt riktig og er på riktig vei. Jeg blir liksom glad når andre vet hva de vil, for det viser at det er mulig å vite. Bare jeg som ikke veit.

I går (onsdag) posta vi brevet som jeg skulle ha posta fredag, så det kommer litt sent. Men jeg håper du fremdeles er hjemme når det kommer.

I morgen, kvart på fire, står jeg opp (ja, om morgen) og drar til Danmark. Gleder meg til å komme til et annet land enn bare Sverige. Eksotiske Danmark.

Vi snakkes, luring!

Lure-hilsner fra Leif