mandag 27. oktober 2008

We're just two lost souls swimming in a fish bowl

Grunnet en datamaskin som skrur seg av akkurat når det passer den,
har jeg:
printet ut livet mitt,
trykket 'delete' etter å ha 'ctrl-a' alle følelsene mine,
lagt over alle minnene mine på mobiltelefonen,
computeren er klar for rehab.
solstikk i hjertet.
Dette er noen av bildene jeg tok med meg:

å kare med ull, er ikke tull.
ehm, Jennifer og meg

Ida med sjokolade under munnviken

Jon og jeg som gjør det søsken gjør flest



Lise og Lucy med skeive briller
fangirls.


Nå, hva skal jeg ha til middag?













1 kommentar:

camilla sa...

fisssk.

disse kjolene. jeg vet ikke, jeg heller. jeg har fått låne to stykker, men jeg er bare for freakings lav for dem, så det ser litt rart ut og de burde bli lagt opp. skal jeg bare ta de med, og så ser vi hva vi gjør? er jo litt kult med glamorøse nattkjoler også. vi får se, tenker jeg! alt årner seg.

jeg tror liksom jeg delte "den fantastiske opplevelsen" med alle, men jeg følte at jeg måtte si at det ikke var det samme, for det var jo ikke det. jeg har jo ikke intensjoner om å gni det inn og si æddabædda, jeg ville bare gjøre deg oppmerksom på at akkurat DU, ja du, er dødsbra å være på konsert med. skriv det på cv'en din!

nå har jeg spist middagen så fort, at det kjennes som om den sitter igjen i halsen, og så skal jeg siste-liten-øve på fela og så spilling og så vil jeg egentlig bare sove.

hei, har dere noen spennende prosjekter på gang på skulen nå for tida? driver dere og syr, eller gjør dere noe annet kreativt, som med de bladene?
og et synspunkt: jeg syns det er litt kjekt med dataer som må repareres, så man må redde alle tinga. kanskje du vet det fra før av.

sjå på meg, ikkje sjå ner