søndag 10. mai 2015

Tom waits Tønsberg 2015

Dagen startet med dette vanskelige dilemmaet. 


Etter at jeg hadde valgt sko av typen til høyre var jeg plutselig på toget til mitt gamle paradis, Tønsberg


Før klokka slo tolv var jeg plutselig på pub og i godt lag med gode venner. 


På neste pub så vi et langbord som var helt tomt, og hadde mange ledige plasser. -det var jo ikke noe rart, det var jo et shuffleboard! 


Etter en spennende kamp mellom Tønsberg og Oslo bar det videre på neste pub. I Oslo var det Holmekollstafetten, og det var jo vi og. Nesten!


En av postene på arket var å gi terningkast på hver pub. Det var vanskelig så vi kjøpte en terning som kunne ta avgjørelsene for oss. 


Etter en matbit på Tønsbergs beste (dyreste) burger, bar (hihi) det videre. En fyr sa noe sånt som "jeg tjener laken da kan jeg bruke laken" eller noe i den duren.


Plutselig måtte jeg gi stafettpinnen videre og kaste meg inn på toget. 


Håkon plukka meg opp på togstasjonen og turen gikk til #sirkussaxegård 


Vi kom litt seint så jeg måtte sitte på veskubbene. Det var kanskje like greit!  


Takk for en knallbra lørdag!!!!! Gleder meg til neste Tom Waitsløp i Tønsberg. Da med superheltkapper. 


Ingen kommentarer: