fredag 13. januar 2012

Dette feltet er tomt

Jajaja, så ble det ikke noe julaftem 2- blogg- fordiii, det har vært ganske mye annet å gjøre. Har virkelig fått satt ting litt i perspektiv de siste dagene, kan man si.


Nemlig multikjøretøyet mitt

Etter mange dager foran tegnebordet pyntet jeg meg litt og gikk på skolen.


Der lærte vi om mange fine ting man kan se på i Italia og Roma, så håper noen vil ta meg med dit til sommeren og se det jeg ikke får sett på klasseturen. Ellers så vil jeg til Hellas og se på templer og teaterruiner, eller så vil jeg jo så klart på sykkeltur i Danmark. Og kanskje bade i et svømmebasseng.Vil i hvertfall ikke gjøre tegneoppgaven en gang til, så best jeg fortsetter med den.

Boromir: You see this son? This is the horn of Gondor, you can blow it if you like?
Borromini: No dad, I want to be an artist!

some years later
Boromir: You should come with me and approve your fighting skills!
Borromini: Sorry dad, I'm drawing buildings! I want to be an architect.

Ingen kommentarer: