søndag 7. februar 2010


sola skinner
jeg er meg
syr knapper og blomster
klar for å bli
meg

2 kommentarer:

Ragnhild sa...

Det er der du minst venter det, du møter på de du ikke vil møte vettu...så stay away from hytter i skauen! Med mindre du har noen du ikke vil møte som faktisk bruker å holde til i hytter i skauen da....øh, dette ble litt bakvendtland. Og ja, jeg synes det var en skikkelig bra effekt å skrive fort og feil for å få fram frykten. Ble nesten litt redd sjæl da jeg leste det. Serr ass, no kiddin'.

Min orbekreftelse er premil...den var jo ikke morsom en ganÅR MORSOMME ORDBEKREFTELSER!!! Er det synd på deg også. I så fall: why? Jeg mener, det er jo synd på nesten alle i denne verden...

camilla sa...

Hihi, helt knall hvis du gjør det! :D
Hele familien min lo da jeg tok de på, men jeg digger de likevel, jeg <3<53<23<5