mandag 16. november 2009

H&M Har mange fine kjoler på lur i år.




4 kommentarer:

Ragnhild sa...

Neimen lever du også? :O Lever du bra?

Anonym sa...

Hei Lucy.
Kjøp kjole, Lucy.

Tror bloggen min gikk over styr, men du hadde en så fantastisk fin idé, at jeg ikke kunne la være :( Hvis du syns det er kjempedumt, legger jeg den ned. Lover.

Hilsen Camilla

Ragnhild sa...

Hvordan gikk det med revyen/revyene da? Blei det bra til slutt eller? Ah, deeeeilig å ha litt fri da, mææn! Du bør utnytte det skikkli!

Her går det fint! Leser som en tulling til eksamen. Tror faktisk aldri jeg har vært så effektiv før i mitt liv (og nei, det var ikke en gang ironi). Krysser bare fingrene for at jeg ikke stryker i noen fag!

Men nå må jeg stikke på skola. Me snakkas!

Ragnhild sa...

Wæw, hele bloggen også ja...jeg tipper det står masse piss der inne som egentlig ikke burde vært lagt ut på nettet. Menjo, fnis, glad du liker den da...jeg synes ikke den er spesielt mye å skryte av.

Oioioi, du høres ut som en meget snill kjæreste som sitter oppe hele natta for å holde han med selskap. Spørsmålet er: Hvorfor gjør han norskleksa på natta? Det bør du kjefte på han for! Skjerpings!

Det hørtes uansett ut som en trevlig fridag...det er så godt å bare sose litt rundt på nettet, se på tv og bare gjøre litt whatever noen dager. Jeg hadde en liten fridag i dag. Var på skola og hadde tre timer jus, og satt igjen i 2-3 timer etter det og gjorde en prøveeksamen i matte. Har ikke gjort en dritt fornuftig etter jeg kom hjem i halv fem-tiden. Sånn bortsett fra å spise brownies og se på masse pissed off folk på tv som krangler om biodiesel (jævlig moro, faktisk).

Jeg har den første eksamen om nøyaktig en uke. Den er i matte. Så kommer de meg jevne mellomrom fram til 18. desember. Er fem til sammen. Men nå er jeg ferdig med å lese i et fag (sånn ca. iallefall), så da kan jeg konse skikkelig om matten i en uke framover. Jippijay!

Heydu! Den stilen vil jeg lese! Vi må ta oss en god gammaldags msn-samtale en gang vi begge har tid. Tid, tid tid. Jajamensan, skole er kjipt, og det blir ikke noe bedre heller. Spesielt ikke når du lærer om ekstremt uinteressante ting.

Oishit, det var mange kewle smileyer. Skulle ønske jaj kunne like mange kewle smileyer som daj <33333

xoxo gossip girl