fredag 9. januar 2009

panzermegasjokk

Koffeinen som lå lagra i kroppen min
fikk meg til å synge og
holdt meg våken så søvnen
resulterte i fem timer.
Jeg var lys våken
da mamma
vekte meg
halv seks
og resten av
skoledagen var bare
en
lang
dans.

Burde kanskje brukt
energien på noe
globalt
som å demonstrere
men så er det selskapet jeg
skal holde
i morgen,
og må forberede meg til,
- så demonstrasjonen glir ut mellom
hendene mine,
sammen med alt det andre
jeg gjerne
skulle
beholdt.


Kan jeg ikke ca
bare være en
chill og
behersket
person?
føler
meg

teit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Demonstrere slik som de idiotene i Oslo holder på med? Så et klipp med et par norsk-palestinere på nyhetene som ba de demonstrantene roe seg ned. Nesten ingen av dem som vet hva de gjør uansett. Som om myndighetene i Norge har gjort noe galt liksom? Sårri for at vi ikke har utvist den israleske ambassadøren fra Norge liksom, men jeg tror nok det er en del andre som burde bli utvist herifra før han. Hvordan skal man forhandle når man utviser de man skal forhandle med?

Hva er dine synspunkt på saken? Jeg bare er...irritert...på media og på idioter som tror på alt media sier.