fredag 13. september 2013

outfitsaturday nights live


På lørdag skal vi på konsert! Det blir megafett!!!! Husker ikke helt hvilket band vi skal se da, men det er i stavanger da, så vi skal kjøre bil og ha det gøy! Håper vi kan spise sjokoladeboller det smaker godt som bilmat.
Alle blogger som har litt selvrespekt har outfitposg, så her kommer lørdagens outfit!! Er ikke på meg da, ettersom det ikke er lørdag enda :)

                                              Ulabrand skal ha på seg sen violettatskjorte


Håkon skal ha på seg kontroll på kontinentet tskjorte
Og svarte skinnbukser. Ikke skinnbukser laget av skinn, men de ser ut som om det er skinnet hans når han har de på, fordi de er for stramme


  Lucy skal ha på glitter og stas. Eller ha rikke helt bestemt meg da. Er jo et ganske fint skjørt som var kjeeeeeeeeeempedyrt. Tenk hvis noen søler øl på meg???? Åhshit, må nok tenke meg om litt nærmere.
Tskjorta er bænkers da, ettersom jeg er for feit for de andre jeg har. Måtte til og med klippe av armene. Bubblbubb


            Ulvis skal ha på våre demoner t-skjorta, siden den er for liten :( :( men han er søt da!


   Støvsugeren skal ha på denne klassiske i gull. Du ser at støvsugerkroppen er litt skinnende i grønn, så det passer bra.


              Dette er oversiktsbildet, så har man oversikt. Den rosa jakka får ikke være med asså.
              Er svart som gjelder på rockekonsert ass.


Ingen kommentarer: