tirsdag 12. juni 2012

SAVNET!

Noen ganger, ser jeg gjennom de 70 profilbildene jeg har på facebook. Egentlig bare for å få bekreftelse på at jeg er ganske morsom, men i dag så jeg og husket at jeg pleide å være litt kul også, takket være 

DENNE JAKKA!
Sist sett hjemme hos Lars på russestrykemerkekveld og jordtime for ca. to år siden.
Jakka har litt puffermer, kanskje noen buttons, rosa knapper og et lite hull under armen. Jeg kjøpte den for 30 kr. på OBS hypermarked for mange år siden, og den er så fin!

Denne jakka kan man pønke rundt i
Gjemme seg i
Være litt søt i
Shoppe i
Gå på festival med
Sitte på festival med, og prate med menn uten hukommelse
Bruke som forkledning på festival 

Jakke, I NEED YOU! Hvis du har sett jakken, kontakt meg med en eneste gang. 
På forhånd, takk.

Ingen kommentarer: