onsdag 11. januar 2012

Jul i januar! part I

Håkon og jeg bestemte oss for å bruke fridagen vår på å feire jul! Ettersom jula kom og forsvant fortere enn juleferien, må vi ta den litt igjen nå. Når jeg våknet var julestrømpen på ny full av digg til to julesjuke godtepuser


og planta vår var pynta med både kuler og presanger.


Hurra! Håkon ligger forresten og sover, så jeg koser meg med julefrokost: Yogurt i kopp og juice med isbiter fra Jacob's Creek (høhø)


Jeg synes det var litt dårlig at NRK ikke hadde planer om å sende Tre Nøtter til Askepott for meg i dag, men heldigvis så lå både blåfjell og julefolk på nettTv.- Og det er bra, for jeg er svak for både jul og folkemusikk. (og blånisser, så klart)
Senere i kveld må vi nok se på yndlingsjulekalenderne våre som står og venter.


Så nå håper jeg Håkon står opp snart så vi kan lage pepperkakehus, pynte oss og spise julekinamat. Ellers, har jeg pynta litt mens jeg venter på julekvelden.



Skrekkfilmgjestene har blitt bytta ut med julegjester,


Og Kjære, kjære fjøsnisse. Kan duu vææære så snill og ta bussen til Oslo og trylle bort oppvaske min? Jeg kan love pepperkake og et glass med melk.

1 kommentar:

¨fruTicosus¨ sa...

Ja dere er herlige;-) Får ønske god jul igjen jeg da:-D