tirsdag 18. august 2009

Sprö


Alt startet med en hardtslående kaizerkonsert i Stavern. Og fortsatte med konserter i Tønsberg.

Vi fostra en sinna planke
og tok en low six med guttene fra Nord.
For å få være med på moroa, må det jobbes
Linedance i Breim


*lagelage...*
litt snillere plankevenner. Vil du ha svineinfluensa, anbefales dette:
tour
*
Tusen takk for en sprø sommer, alle sammen.
-velkommen til en sprøere høst.
foto// forskjellige, fantastiske mennesker.

Nå skal jeg klø litt på ryggen med teleskopkløern jeg tar vare på for Påsche.

1 kommentar:

Josefine sa...

Jeg lærer folk om generelle ting man må kunne her i livet, slike ting som er nødvendig å kunne viss man for eksempel skulle havne på en øde øy en gang. Da er skilt-stjeling kunnskaper nyttig!

Jeg vil også ha snille plankevenner. Den siste plankevennen jeg hadde kom fra et slemt tre og lyste bare ondskap fra den ene bark siden til den andre :(