mandag 18. mai 2009

Åhpokker.

I dag: utførte vi samarbeidsprosjektet mellom medier og kommunikasjon og sømlinja.
Øystein og Sigurd var superfotografene mine, og planene var mange, store og kreative.

I går: pakket jeg kofferten med egenproduserte klær, rekvisitter og "det mystiske smilet",
Camilla stadig henviser til.

I dag: regnte det, men bildene ble tatt fordet. Kanskje var den indre fotomodellen ganske langt inne hos meg, så tror ikke det gikk så veldig bra. Men Øystein og Sigurd gjorde en kjempfin jobb, og jeg håper jeg fortsatt kan hilse på dem når hvis jeg ser dem rundt i sentrum.

konklusjon: Dropp påmeldelse på topmodel, trøstespis bigone og se på scrubs istedet.

3 kommentarer:

Andrey :D sa...

DIGGER DEG <3
Du ser på scrubs :D:D:D:D:D:D:D:D

Enda-en-alexander-rybak-fan sa...

Iallefall se på Scrubs! DET ER OVER NÅ! Jeg blir så trist av å tenke på det. No more Scrubs :(

Nå hører jeg hallo i ukens versjon av Farytale... "Jeg er glaaaad i oppmerksomheet, jeg vinner her i dag, kommer igjen med fela neste år som pauseinnslag". Hallo i uken er saker azz...synd at Mr. Kalvø forlater det :(

meg-igjen sa...

ja, og btw så er jeg Ragnhild, om du lurte