torsdag 19. mars 2009

jeg elsker freiareklamen med elsket gjennom 100 år

Helgene, dagene, timene og minuttene er overfylt av gjøremål
og denne suppebloggen blir satt litt på vent.

For å oppsumere husker jeg ikke alt jeg har gjort de siste to ukene
men det er nok til at jeg har endt opp supersyk og ganske søvning.

Fra fredag-søndag var jeg hvertfall på storkurs og hvordan det var der,
kan man seeeeee der.

vår-intensjoner:
fornye bloggen min
få mye tid
bli it-girl.

torsdagsintensjoner:
sove
ringe med mamma


piller inn
snørr UT

1 kommentar:

Ragnhild sa...

Hello mannnn! Nå har jeg nettopp jogga, spist oreokjeks og drukket kaffe. Det hadde hørtes verre ut om jeg IKKE hadde jogga, right? Anyway, oreokjeks er så godt at man bare må ha lov til å spise det en skjelden gang. Jeg er egentlig veldig glad for at det er såpass dyrt, hvis ikke hadde jeg sikkert spist det mye oftere. Det samme gjelder smash.

Jaaa, jeg synes jobben virker kul jeg også, men kjipt at den er så langt unna. Blir jo litt kostnader bare med å bo der også lizm.

Fortsatt syk eller?