søndag 6. juli 2008

storm

jess.
Er skikkelig klar for å dra.

har på meg, neaontights med noen sortegriseflekker, blondesokker, knappering, blå neglakk, sløyfe i håret og penskjørtet som var borte i mange år.
Også, har jeg på meg verdens fineste wombats t-skjorte. Egentlig ikke den jeg ville ha i det hele tatt, men som jeg ikke angrer på at jeg kjøpte. Overkroppen ser så lang ut i den, og fargen er så fantastsik, pluss at den puster skikkelig på hete sommerkvelder. ååhh.
Er skikkelig glad i bandtrøyer, så lenge de er kjøpt på en konsert
og man vet hva det står for, og ikke på H&M
-fordi det er moderne.


Lurer ganske mye på hvor mye the clash fikk for å selge t-skjorter på
H&M. tror jeg skla prøve å finne det ut, sammtidig som hvor mye
penger det går til HIM og Kurt Cobain (...) Når man kjøper t-skjorter i
jallaboder. (beklager at jeg kalte det jallaboder)

Ingen kommentarer: