onsdag 7. mai 2008

motefreakinsblogg

Solskinnstimene begynner tidlig. Allerede når jeg åpnet øynene i morges var det solskinn ute.
Det er så mye deiligere å våkne opp til solskinn på landet enn i byen.

Stolen jeg bruker som skap når jeg er hjemme inneholdt ikke så mange valgmuligheter, så antrekket i dag ble:

* lyselilla strømpebukse jeg har arvet av mamma
* mørkturkis kjole med prikker og skrumpa strikkliv med sropper, fra H&M
* Lyselilla hekla bolero med knyting i livet og alt for lange armer, lånt av mamma.
* "Olof Palme" armebåndene til mamma, rosa med et par små hvite prikker på.
*sort neglelakk fra cubus , som bare er tatt på innerst på negleroten.
*sort sminke fra i går.
* en gul høyresko og en rosa venstre sko, det paret jeg har hjemme. Ballerinasko fra Cult, matte og med sløyfe foran. Helt utrolig søte, men veldig gnagsårfremkallende.

























Leifelure og Rut Synnøve har bursdag i dag. Gratulerer med dagen!

1 kommentar:

camilla sa...

Gleder meg til bildene kommer! Da blir det jubalong og grisefett.
Takk for offentlig gratulasjon og greier, føler meg beært.
Og av en eller annen grunn syns jeg det utrolig fine været er en misforståelse mellom meg og skjebnen. Men deilig vær, det var det.
Nå skal jeg lese litt i Kaizers-boka mi og så lure på hva jeg skal ha på i morgen om det blir like fint vær.

Drøm hardt.